Orange Thank You
Terug naar portfolio

Orange Thank You

Orange Thank You, telkens een dankbare opdracht

Orange Thank You is het loyalty-programma waarmee telecom-operator Orange zijn klanten laat deelnemen aan wedstrijden met mooie geschenken en exclusieve evenementen. Voor de evenementen laat Orange haar klanten deelnemen in wedstrijden met prijzen zoals exclusieve concerten, cinematickets of zelfs VIP tickets met helikoptervlucht voor de Tour De France.

De digitale motor achter deze online wedstrijden van Orange Thank You? Multimedium! Wij zorgen ervoor dat elke wedstrijd online op rolletjes loopt.

Multimedium denkt altijd met de klant mee, en voor Orange is dat niet anders. We bekeken samen hoe geautomatiseerde flows konden helpen om no-shows te verminderen. Met succes: de no-show rate nam heel sterk af.

Elke campagne is ook een uitdaging op zich: van first in first served, over een traditionele vragenlijst tot een multi-prize piramide. Elk type campagne vereist zijn eigen aanpak en technologie, en telkens gaan we met plezier de uitdaging aan.

Bij de lancering van de wedstrijd is er heel wat trafiek op de website, en is het cruciaal om een stabiele én snelle ervaring te kunnen bieden. Daarom focussen we ook sterk op de performantie, capaciteit qua infrastructuur, stress-testing en monitoring.

Wat Orange en Multimedium bovenal gemeen hebben? We streven er allebei naar om onze klanten de beste beleving te bieden, telkens opnieuw.

Heb je een uitdagend project voor ons?

Je merkt het: we houden wel van een uitdaging. Wat je ook nodig hebt: laat het ons weten en wij zetten onze tanden erin!

Maak een afspraak